40 hafta boyunca normal doğumu bekledik tabi bu süre zarfında rahim kisaligim vardı ve erken doğum riski yaşıyordum ama prensesim gelmek bilmedi.39 haftalık olduğumuzda çatı muayenemiz yapıldı gayet uygundu ara ara sancida geliyordu.Hatta bir sefer bulunduğum ilçeden ile doğum sancılarımdan dolayı gitmemi söylediler.40 haftalık olduğumuzda kontrolümüzde doktorumuz 3 gün daha verdi daha fazla beklememizi kordonun baş çevresinde olduğunu söyledi.19 Mayıs’ta kanamam oldu ben nişan diye düşündüm başta önemsemedim annem israr edince doktoru aradım ve hastaneye çağırdı.Alttan muayene yaptı ve çocuğa baskı yaptı hareket olmadığı için boşa beklemek anlamsız sezeryan dedi sezeryana karar verdik.19 Mayıs çocuğu oldu benim prensesim de sezeryan doğumdan korkuyordum aslında ama belden aşağısıni hissetmiyorsun gayet rahat bir doğum oldu sadece anestezi bende çok bulanti yaptı. Sezeryan sonrasi da korktuğum gibi olmadi gayet rahattım hareket edebiliyordum.Sut gelmez sezeryanda dediler ameliyattan gelir gelmez hemen emdirdim hiç bırakmadım sürekli emdirdim sütümde gayet geldi.Normal doğumu çok istiyordum ama nasip değilmiş iyi ki de o gün kanamam olup sezeryan olmuşum çünkü bebeğim kakasını yapmıştı belki 3 gün beklemiş olsam bebeğimin sağlığıyla ilgili problem yaşayacaktım.O yüzden diyorum herşeyde var bir hayır😊