Minikmucizemveben devlet otomatik analık hakkı veriyor sana devlet hastanesinde bebeğe dair herşeyini ücretsiz yaptırıyorsun. Gebelik sigortası da deniliyor. Bazı özel hastanelerde de geçerli sigortalı hastaların ödediği miktarı ödüyorsun. Doğduktan sonrada bir müddet yararlanıyorsun 👍🏻