sedaa_aa ay ben allahtan kimseyi dinlemedim bez konusunda 😂ıslak mendil çok satok yaptım ve emzik bir sürü isimli taşlı falan emzikler yaptırdım ama sağolsun canım kızım hiç beğenmedim bir emziği tuttu onlarda hep hatıra kaldı 😒allahtan kıyafetleri her iki ablam hamile onlara göndericem başkasına gitseydi çok üzülürdüm sende bezleri kaldır bence eve gelen çocuklu misafirler oluyor bazen evde bez olması iyi oluyor 😅