Su123 Gerçekten içimi dökmek istiyorum şuan lausalık galiba bilmiyorum doğum yapalı 16 gün oluyor bebeğim10 gün küvezde kaldı enfeksiyon daN çıktı çok şükür iyi şuan annem geldi 3 gün kaldı yanımda oda eve gitmek zorumda kaldı kardeşlerim evdeler diye bende bebeğimle tek kaldım evde kızım küçük doğdu dilinde pamukçuk oldu emerken zorlanıyor o ağladıkça ben ağlıyorum annem bize gel diyo ama kalabalık hep teyzemler orda doktor kalabalığı yasakladı kimse gel esin dedi bende gitmem zaten ama napcam ben bilmiyorum
inci_34 Su123 sağlığınız sıhhatiniz yerinde bunalr geçici şeyler anlık psikoloji bit kahve alın nefes alın sakince komik videolar izleiyn
Siibeell Su123 ağlama sen güçlü olki bebeğinde güçlü olsun, tek başına inan en rahatı sadece ne yapman gerektigini ögren, pamukçuk nasıl geçer onu araştır sen ne kadarr mutlu olursan bebeginde o kadar mutlu olucak görüceksin ♥️
Mom626 Su123 canım ağlama geçici bunlar. senin bebeğin senden iyi kimse bakamaz ne annen ne başkası ben ikizlerimi doğurduğumda ne annem vardı ne kardeşim eşim ve ben lohusaiık sendromuna bile giremedim çünkü ayakta durup bebeklerime en iyi şekilde bakmam gerekiyordu çok zor günler geçirdim. Kalabalık aileyiz ama ben başka şehirdeydim kimsesizdik pamukçuğu karbonatla temizleyebilirsin. Yenidoğan bebeklerde gaz olayı genelde 20.günden sonra başlıyor belki gazından dolayıda ağlıyor olabilir. Lütfen stres yapma annesi sen anne oldun üstesinden gelebilirsin o senin yavrun 🤗🤗
inci_34 Su123 nasip ben evlendim başka bir şehre taşındım 2yıl oldu 5kardeşiz annem babam kalabalık bir aileydik ama kimse gelmedi yanıma 40haftalık oldum kimsede gelmiyor şükret boşver