Babymomy benim kizim kolikti bnm icin sallanmasi cok onemliydi ama buyuk besiklerin sallanmasi zor oluyor onun disinda cok kullanisli ve rahat sik gorunuyor ust kismini cikarinca karyola oluyor bnm iki cocuk olunca bn bi sure karyola olarak kullandim sonra bellonadan marta baza aldim bebegin uslu olur ise ztn sallanmaya gerek kalmiyor suan ucuncu bebegim tripper sweat derams kullanicam besik almayi dusunmuyorum tasinabilir sallaniyor 3 yasa kadar kullanilabiliyor