Zezeeeyyldrm Eveet bende az önce aşı oldum 1.doz iğne hiç ağrıtmadı sonrasında bende nasıl bir ağrı olacak bakalım. Çok ağrımaması veya şişmemesi için bir öneriniz var mı?
Gulce5038 Zezeeeyyldrm kaçıncı haftada yaptılar benm 18+3 saglık ocagı aradı ası için gelin diye bende 20. Haftadan itibaren aşınyapıyolar sanıyodum erken mi diye bi kafam karıstı
GunesMom Zezeeeyyldrm mümkün oldukça kolunuzu yormayın.ben ilk dozumu olduğumda eve geldim evi süpürdüm kolumu çok yordum inanılmaz ağrıdı :) ikinci dozumda hiç bi iş yapmadım o kadar ağrım olmadı.mümkünse kolunuzu kaldırmayın geçer 2-3 güne 🌸
Zezeeeyyldrm Gulce5038 bana 20.haftada gel demişlerdi bende 20+4 oldum bugün gittim kimi görsem 20.haftada yapmışlar
Zezeeeyyldrm Gulce5038 tabi sor bende kendi doktoruma sormuştum hafta vermemişti ama 20 haftada çağırmışlar yapim mi desiğimde yap mutlaka demişti. Sizde sorup ona göre gidin.
GunesMom Seydatelli ben ikinci dozumu 29 haftamda oldum canım hemşireye sordum sağlık ocağındaki 35 haftaya kadar vurulması gerekiyor 2. Doz dedi
ebrar_kck46 İlk 6 saat suyla temas ettirmeyin bide fazla hareketten kaçının yoksa bir hafta çekersiniz Allah korusun kendimden biliyorum