ebruzb 7 haftalık hamileyken prilama başladım, 24. haftaya kadar günde üç tane içiyordum. Şuan 35+6 dayım gece yatmadan iki tane içiyorum. Bir iki kez gece içmemeyi denedim ama içmediğimde yine en başa döndüm birkaç kez kustum. Doğuma kadar da içicem sanırım, o olmadan bu kadar ayı geçiremezdim