Kızlar merhaba, 36 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bu sebeple bu kadılma ağrı vs olaylarını sormak istiyorum. Sadece gece sağdan sola dönerken kasıklarıma ağrı giriyor arada onun dışında pek bişey hissetmiyorum. Birde masabaşı çalışan biriyim oturmaktan mıdır bilmiyorum alt kemiklerimde ağrı oluyor kalkınca yürürken. Bunlar açılmadan mı kaynaklı veya kasılma denilen şey tam olarak ne oluyor? Karnım genel olarak sert zaten yumuşak değil bve geçen hafta nst ye soktu doktor orda da %7 ye kadar çıktı zaten anca Ne zaman gelecek bu ağrılar kasılmalar 😬