Kızlar ilk gebelik 17+5 haftalık olduk. Düşük riskim var sürekli yatıyorum
Sağ tarafta sürekli sancı ağrı gibi bişey oluyor.hareketleri ni hissetmeye başlamadım daha hiç.
Ayrıca karnım cok şiş😢 cok az hareket etsem ağrıyo.
Bebek acaba sağ taraftamı anlamadım 🤦♀️ yarın kontol var bakalım ne dicek doktor 🙏