Beyzan para avcılığından başka hiçbir şey değil gerçekten. İnsanları sömürüyorlar resmen. Ankara’nın en berbat yerinde bir muayenehane açılmış, milattan önceden kalmış bir cihazla bakılıyor ve istenilen paraya bakın… neyse artık önemli olan sağlıkları gerisi keyfi şeyler ne diyelim.