Bernaaa33 merhaba kuzum şöyle söyleyeyim sma ile başladık biz 4.gün biri aklıma girdi evde aptamille devam edeyim dedim hiç ağlamayan gaz problemi olmayan çocuk sabahlara kadar uyumadı ya mama değiştiği için gaz yaptı bilmiyorum ama gaz yaptı tekrar mamasına döndük doktora sorduk ne ile başladıysanız onunla devam edin dedi aptamili önceki çocuğumda da kullandım o gazdan hiç uyumazdı ama sabahlara kadar 6ay böyle devam etti tercih senin ne ile başladıysan onunla devam et ama 🎀