SerpilEsra Dilara_guess kullandim ise yariyor bestlak damlada o sekilde dogumdan sonra doktor soyledi aldik oncesinde kullanmadm
Elif2912 Dilara_guess humana ve galaktago damla tavsiye ederim onlae sayesinde iki bebegimide 19 ay emzirdim
tknmltm Dilara_guess doğumdan sonra bence çünkü bende hemen etki etti ama tavsiyem anne çayı var galenic marka tohumlar var içerisinde gaz için falan çok etkili
Elif2912 Dilara_guess ha birde bak cok cok onemli bnm kizimin cok gazi vardi galaktagoyu mastit olmustum ondan snra aldik sut kanallarini da acma ozelligi var bir hafta falan kullandiktan sonra fark ettimki bebegimin gazi yuze 70 oranda azaldi kesin tavsiyemdir
Mumyy Dilara_guess doğumdan sonra kullanmıştım faydası olduğunu düşünüyorum damlalar da iyi oluyor ben damlayı şimdiden alıp hastane çantama koydum