Selam mutlu anneler🖐️ Samandağ da özel güneypark hastanesine gidiyorum. 18. haftayım doktorum ayrıntılı ultrason için hastanemizde radyoloji doktorumuz var bakan dedi bir de Hatay devlette perinatoloji doktoru varmış istersen orda randevu alıp yapabilirsin dedi. Merak ettim özelde yaptıranlar ne kadar ödüyorsunuz ve memnun kaldınız mı bir de Hatay devlette perinatologdan randevu alanlar.. Bilgisi olan bilgilendirebilir mi?