Asya90316 ben çatlamamak için elimden geleni yaptım. Günde en az 3 litre su içtim, 12. haftadan itibaren lierac jel, mustela yağ, bio oil, palmer’s krem, bioderma duş yağı ve kremi, incia çatlak kremi hepsini kullandım arkadaşlar ve 35. haftada aşırı olmasa da karnım çatladı yine de 😬 Bu laflara hiç inanmıyordum ama artık kabul ettim genetiğiniz yatkınsa sadece geciktirebilirsiniz ya da daha az çatlak olmasını sağlayabilirsiniz. Gerçi benim bebeğim iri ben minyon bir insanım o yüzden de olabilir ama o kadar kreme, yağa rağmen yine de çatladım 🥺