Varmı 39 + 3 olan . Artık iyice ağırlaştım. Hiç bişey yapasım gelmiyo . Hurma yiyorum her gün. 1 saat yürüyüp geliyorum . Arada eğil kalk hareketleri yapıyorum . İlişki hala olmadı eşim bişey olmaz dediğim halde korkuyo ve içinden gelmiyo sanırım . ama hiç bi belirti yok . Dün gece lavaboda böyle beyaz akıntı gördüm baya gelmişti . Ama sanırım nişan değil . Çünkü nişan kanlı olur diyorlar . Bilemiyorum . Ne zaman gelir bu bebişler ☺️