Zulal09 Bende varmış 2 gün önce tahlillerde çıktı ama karın ağrısı şikayetiyle gitmiştim kaşıntım yoktu akıntım vardı birde kötü kokulu antibiyotikle fitil verdi doktor
Mehtap03 Nesringurkan Zulal09 bende 34 haftalıgım ve 20 haftalıktan beridir enfeksiyonum var hastanede de yattım antibiyotik te kullandım ama ne azalma nede iyileşme var Çokta su içiyorum niye geçmiyor anlamıyorum 🤷
Nesringurkan Bn bobrek agrisi sikayetiyle gittim asiri derecede yuksekmis enfeksiyonum yatisim yapilcakti sonradan doktorum vazgecti Ilac yazdi 10 Gunluk ulandim biraz azalmis 5 gun daha kullancam sonra nolucak bilmiyorum 34 haftalik hamileyim bu arada
ilknurtonga Çok geçmiş olsun herkese fırında pişmiş soğan sarımsak öneririrm çok iyi gelir şifa olsun inş. Doktoruma da sordum abartmamak kaydı ile yiyebilirsin demişti.