Gndaylin bebek iyi ama rahim 2.5 cm açılmış, progestan verdi tekrardan 36. Haftaya kadar kullan dedi, 10 gün sonra kontrole çağırdı eğer rahim de kapanma yoksa dikiş atmamız gerekecek dedi :( bebeği gördük hatta cinsiyetini bile gördü ama işte uzanacaksın dedi. Yürüme dedi, cinsel ilişki yasaktı zaten yine yok dedi. Bakalım 10 gün sonra inşallah güzel haberler alırım. Şimdilik durum böyle. Bece sizde gidin her kanama rengine sıklığına göre değişiyor dmek ki. Riske atmayın. İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız