Tuu66laaaayyy55 Kesinlikle değil, bebekliğinden beri her şeyi anlayan, olgun davranan bir çocuk. Hiç beni zorlamadı bugüne kadar maşallah. Normal, olması gerektiği kadar hareketliliği var. Arkadaşlarının yanında lider, çok çabuk arkadaş bulur, hemen oyun kurar. Kreşteki öğretmenleri akıl küpü olarak seviyor. Çünkü her şeye meraklı ve çok çabuk öğreniyor. Bugüne kadar gördüğüm Ardenler de bu yönde çocuklardı. İsmi de çok sevilen bir isim. Adıyla, sağlıkla gelsin bebeğiniz🌸