İstagtamda takip ettiğim bi dr amerikada yapılan araştırmalara göre emzik ; bebeklerde ani ölüm riskini azalttığını söylemişti
ikl kızım emdi meme reddi yaşamadım 2.kızım emmedi yine meme reddi yaşamadık şimdi oğlum 6aylık olmak üzere şükür yine sorun yok damak yapısını bozduğu söylemiyor ama yüzdesini bilmiyorum ama bence emzik sorun değil