Bende 10+5 haftalık hamıleyım dün doktorum iki hafta sonra ıkili taramaya gel dedi çok mu gerekli bişey diye sordum. Sen çoçuğun down sendromlu bile olsa doğurmak istiyormusun tabiki evet dedım o zaman gerek yok dedı. Yanı demem o ki bence gereksız Rabbim ne verirse başımla gözüm üstüne ama tabı herkesin kendi kararı 😊