Zeynepyrdnkl Dünde benzer postla buradayım🙈 bir baktınız iki güne doğurdum 😂 cumaya randevum var dünden beri böyle rahim kısmına sanki bıçak saplanır gibi oldu defalarca uykuda da oldu yatakda dönerken de oldu sancı bumu oluyor
Esraa54 Zeynepyrdnkl bende bıçak saplanır gibi çok oluyor 37+6′yım dün kontrolüm vardı birkaç defa üst üste nst’ye girdim hepsinde düzensiz sancılarım çıktı doktor o hissettiklerimin sancılarım olduğunu söyledi bebek artık gelmek istiyor dedi🙈düzenli olunca bu hissettiklerinin daha şiddetlisini hissedeceksin dedi o bıçak saplanması bazen yürütmüyor bile insanı
Mervee5959 31+5 haftalığım benimde iki gündür var ama günde bir yada iki kere oluyor en fazla 30-40 saniye sürüyor wcye gittim o acıdan idrar bile zor yaptım zar zor yatağa gittim sizede böyle oluyormu