Mlhameliha Herkes aşericek diye bir durum yok bazısında çok erken başlasa bazısında geç başlayabiliyor..Arkadaşlarında dediği gibi psikolojik bir durum 😊Ben hep turşu,yeşil elma,şu küçük sarı acı biberler 😍 yani gidip gelip yiyorum hala daha zaten ekşiyi seven birisiyim hepten kopamadımm 😊🙈