MelekCeylanKaplan Canım ben çakmak Erdem’e yasemın hanıma gidiyorum hem hastane den hem doktorun ılgısınden memnumun ve bugun bı yakın arkadaşım çakmak Erdem’de Sezaryanla doğum yaptı ve memnun gayet emınım dıger subelerı de ıyıdır.
Kubra3458 MelekCeylanKaplan Ben 39haftamdayım hastanem apar topar kapandığından tavsiye üzerine Çamlıca Erdem de Adalet hanıma geçtim.Ama normal doğuma nasıl bakıyorlar onu merak ettim.Bana çatı darlıgı ve bebek iriliginden Sezaryan dedi
aysgl24 MelekCeylanKaplan bende Yasemin hanıma gidiyrm ama çok yoğun oluyor ya hele bide kontrol zamanı beklede bekle valla 🤔 randevuyla gidince bile yoğun kadın
zhloyn Kubra3458 ben yarın adalet hanım a gidicem kontrole bende 32+6 yım . İlk defa gideceğim kendisine ama bende çok iyi olduğunu duydum ve normal doğum yanlısı olduğunu duydum. Bende bu konuyla ilgili bi başlık açmıştım ama kimse yazmamıştı şimdi bana da iyi oldu😊
MelekCeylanKaplan aysgl24 aynn canım randevuyla bıle gıdınce bekle yasemın hanım çok anlayıslı ve derdını dınleyen ıyı bı doktor aynı katda 4 kadın Doğum doktoru var ve dıgerlerıne göre yaşamın hanım daha yoğun
MelekCeylanKaplan Bende 18+4 günlük gebeyim normal Doğum düşünüyorum Allah kısmet ederse Benım bugun orda Doğum yapan arkadasımada aynı şeyi söylemişler çatı faZla açılmadıgından acil sezeryanla aldılar
Kubra3458 MelekCeylanKaplan pazartesi kontrolum var hala aynı şeyi söylerse başka doktora da mutlaka gözükeceğim😞
aysgl24 MelekCeylanKaplan aynen geçen sancım vardı mecbur gittim pazar günüydü nöbetçi dr Ayşe hnm dı ASla tavsiye etmem o dr u kimseye
Kubra3458 zhloyn Evet İyi bir bayan ben 2kez gittim Adalet Hanıma 3olacak.Kuzenimi sezaryan yapmıştı.Ben normal doğumu çok istediğimden endişelendim çatı muhabbetinden
eCeCik aysgl24 aa bende çamlıca erdeme gidiyorum şükran hn a neden tavsiye etmiyorsunuz o doktoru bende acilde denk gelirsem diye soruyorum kendi doktorumdan çok memnunum
aysgl24 eCeCik ay cnm yanlış anlamışsın ben çakmak Erdem’e gidiyrm Yasemin hmm a çok memnunum şükür.ama bi pazar gittiğimde Ayşe hnm vardı onu beğenmedim ben hiç
H_Hacer aysgl24 acaba aynı ayşe hanımdan mı bahsediyoruz bilemedim😊soyadı Katrancı benim sorduğumun ve asıl muayenesi Çamlıca Erdem de.
H_Hacer Şükran hanıma gittim 2 kez iyi bir bayan çok içten, ayşe hanıma da 1 kez gittim o da çok ilgilenmişti ama devam edip etmeme açısından bir sorayım demiştim,neden tavsiye etmiyorsunuz nasıl davrandı size ?
H_Hacer aysgl24 Tamam aynı kişi değil öyleyse çünkü benim bahsettiğim başörtülü bir doktor.Hayırlısı bakalım,teşekkürler 😊
zhloyn H_Hacer ben ayşe hanım a gdiyordum ama bir yakınımız erdem de çalışıyor ona da sordum sence hangisi iyi diye bana şükran hanım veya adalet hanım a gidebilceğimi söledim. Ben normal doğum istiyorum Allah nasip ederse ama Ayşe hanım ın genelde sezeryancı olduğunu söyledi zaten bende Ayşe hanım a gittiğimde sezeryancı olduğunu hissettirdi biraz. O yüzdem adalet hanım a geçtim.
Kubra3458 zhloyn Adalet Hanım,çatı muayenemde çatın rahat bir çatı değil bebek de iri eğer buhafta gelmezse sezaryana alalım deyince ben de bir kuşkulandım.Nasip tabi ama normal doğum istiyorum ve bebekte sorun olmadıgı sürece bekleyecegim luan 39+2deyim
Bukiii Merhaba arkadaşlar, çakmak erdem deki ayşe hanımdan kimse olumlu elektirik alamadığı için tavsiye etmiyor sanırım, bende erken doğum tehlikesi sebebi ile 4 haftadır kontrollerime o hastanede devam ediyorum haftada 1 gidiyorum ve pazar günleri old için ayşe hanım oluyor ilk başta bana da donuk geldi dr ama sağlıksal açıdan memnunum bazen güler yüzlü bazen donuk karşılıyor o da yoğunluğundan kaynaklı diye düşünüyorum , her soruma yanıt veriyor iyi ilgileniyor korkutmuyor ve de , bakalım hayırlsıı🙏🤗
zhloyn Kubra3458 canım içine sinmiosa tabi başka bi dr da gözükebilirsin fikir almak için sonuçta önemli olan senin içine sinmesi