Sanemv03 35+2 olduk hala da ve daha şiddetli bence hiç bi öneri çözüm yok çünkü karın büyüdükçe bele yük oluyor hele benimki gibi belde önceden fıtık gibi sıkıntı varsa tamam zaten durulmuyor 😔 ama beni bir nebze rahatlatan masaj eşime kantaron yağını veriyorum o sürüp masaj yapıyo öyle az rahatlıyorum