Ilkayy bende öyleyim. Vücut eski insanlarin uykusuna dönüyor. Yatsidan sonra uyuyorum bende. Universe yillarimda okula gitmek de cok yorardi o zaman da boyle erkenden uyur erkenden kalkardim. Bence olmasi gereken bu. Vucutun dinlenmeye ihtiyaci var. Geceleri uykuya direnmek anlamsiz geliyor bana.