hellobaby0 inan doktorlar konusunda çok sıkıntı yaşadığım için artık verdikleri ilaçları sorgular oldum bir hafta öncesi kontörlüm olduğu hastanede yaptırdım herşey normal enfeksiyon yok dedi dün sağlık ocağında tekrar yaptırdım attım baktım öncekinden daha düşük idrardaki bakteri değerlerim attım doktoruma bu sefer enfeksiyon var dedi benimde haliyle kafam karıştı herşeyi sorgular oldum. Doktorlar bazen kafa karıştırıyor bende araştıran biri olarak emin olmadan karar vermek istemedim.