Merhaba sevgili anneler . Ben 15 haftalik hamileyim bu sabah bacagima birden kramp girdi ve krampla birlikte sislik olustu . Hic bacagimi oynatamiyordum ama ovalayinca gecti . Internete bakildiginda 6.ay itibariyle baslayacagi yaziyor . Sizce erken olmasi bir tehlikenin habercisimi . Yada agriya eslik eden şişlik normal mi yasayanlar yardimci olabikir mi lutfen