Zeze2454 Kızlar 5+5 haftalık hamileyim bir kaç gündür fena halde gribim ilaç da kullanamıyorum neler yapabilirim başım felan çok ağrıyor uyuyamıyorum heryerim tıkalı nefes alamıyorum ne önerirsiniz ?
Cigdem_42 Zeze2454 bende yakalandim gribede şükür ağır dönemi atlattim bol bol meyve yedim sicak suyun icine bir dilim limon koyup onu ictim allah yardimcin olsun cok zor bisey
gzybkgl Zeze2454 ıhlamur nane limon içebilirsin ılık duş falan iyi gelir onun dışında bişey yapamazsın maalesef
gazetecianne Zeze2454 bende grip sanmıştım covid çıkmıştım ☹️ Test yaptır istersen kan falan pıhtılaşmasın
Zeze2454 gzybkgl doktor nane tüketme fazla dedi kaynatıp suyunu içmek riskli gibi geldi o yüzden yapmadım teşekkür ederim tavsiyeleriniz için 🙏🏻
gzybkgl Zeze2454 ben çok içtim nane emzirirken sıkıntı hamilelikte değil. Ama doktorunuz riskli diyorsa içmeyin tabi. Emzirirken içmiştim sütüm çok azalmıştı. Bu hamileliğimdede içtim Ama bidaha emzirirken mi aslaa 😂
Cigdem_42 Zeze2454 bol bol yeme ben bol bol yedim kanamam oldu düşük riski var suan ilac kullaniyorum
Zeze2454 gazetecianne Geçmiş olsun canım sanada kovid belirtim hiç yok canım ilk bende mi acaba dedim ama ateşim felan normal