fatMaff38 canım o iğneyi ilk haftalarda 1 ay kullandım, 1 hafta kahve lekem oldu geçti ama riskim vardı 4.aya kadar yattım. 26. Haftada enfeksiyondan dolayı erken doğum riskim oldu yine aynı iğneyi verdi doktor 10 hafta kullandım. Şuan 38 haftalığım daha doğurmadım 🙄 iğneden yana için rahat olsun çok etkiilii 👏