Kızlar bişey sormak istiyorum ben. Şuan 31 haftalık gebeyim ve bebeğim neredeyse heran uyanık her an ya 😟 normal mi arada ufak ufak hareket ediyor ama çoğunlukla öyle tekmeler atıyor ki uykumdan uyanıyorum ve normalde top patlasa uyanmayan biriyim bebeği bu kadar hareketli olup doğduktan sonra sakinleşen varmı? Biraz teselli ya şimdiden korkuyorum