2 saat gidiş 2 saat dönüş toplamda 4 saatlik bir araba yolculuğu yapıcam bebeğim 4 aylıkken plasenta aşşagıdaydı yolculuk yaptığımda 7 aylık ılıcak ve şuanlık gözüken hiç bir sorun yok plasentada normal zorunlu bir yolculuk değil benim kararıma bağlı sadece gezmek için eşimin bir işi var halledip dönücez ben gitmesem eşim gidicek ama onuda yanlız göndermeye içim el vermiyor kendisi hızlı araba kullanmaz en fazla yapıcagımız hız 100 siz olsanız napardınız gidermiydiniz yolculuk yaptığımda 27 haftalık olucak