Merhaba bu gün başka bir rahatsızlığım için hastaneye gittim ama gebelik şüphesi olduğu için test istedim bundan önce iki kere olmuştum test nisan ayında <2 çıkıyordu bu gün <2.30 çıktı kasıklarım da ve belimde ağrı var acaba gebelik varmıdır test yapıp bu sonucu alıp değeri yükselen varmı yardımcı olurmusunuz lütfen
birde günüm gecikmedi sadece doktor kontrolüyle ilerlediğimiz için gebelik şüphesi vardı yani çok çok yeni