Kızlar merhaba, Cumartesi günü Doğum yaptım, gelişim geriliğinden dolayı 37+2 haftada Doğum oldu. Ben direk küveze alınır diye düşünüyordum çünkü haftasına göre küçüktü ve 2130 gr doğdu. Ama direk yanıma verdiler şükür hiçbir sorunu yoktu🤲🏼🤗 2 gün hastanede kaldık bu süre içerisinde kilo kaybı olmuş. Aslında sütüm hemen geldi çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım düzenli emzirmeye çalıştım bebek hemşireleri ayrıca şırınga ile mama takviyesi de yapmamızı istedi her 2 saate bir 20-25 cc mama verecektik fakat ben şırıngayla beslemeyi beceremedim korktum yiyebildiği kadar yesin dedim 10-15cc’yi geçemedik, bebeğim de zaten minik narin olduğu için beslenemeyince kilo kaybı yaşadı. Çok dazla değil 180 gr düştü kilosu Çocuk doktoru normalde şişlik falan gidiyo beklenen bi durum bu çok fazla da kaybetmemiş ama zaten az kiloda doğdu ve 2 kg altına düştüğü için bi süre kuvözde kilo alımı sağlayalım dedi. Sabah yenidoğan ünitesine aldılar şükür keyfi yerinde gayet iyi bakılıyor 2 saatte bir bakım için yanına iniyorum. Yarın taburcu olucam bende sonra Yenidoğan’daki anne misafirhanesinde kalma ihtimalim var yer boşalacak gibiymiş, öncelikle lütfen dualarınızda bana da yer verin, sütümle beslemeye devam etmek istiyorum inşallah kalabilirim orda, çünkü farklı şehirde yaşıyoruz burda kalacak yerimiz yok eve dönersem de asla o eve sığamicam 😔 bu şekilde sağlığı yerinde olup sadece kilo kaybı olduğu için bebişi kuvöze girenler var mı? Nasıl oldu ne kadar doğdu ne kadar kaybetti kuvözde ne kadar kilo alabildi ve kaç gün kaldı bana deneyimlerinizi anlatır mısınız?
İçim çok rahat allahtan taburcu olmadan bu başımıza geldi diyorum belkide evde daha büyük sıkıntılar olacaktı şükür şu halimize🤲🏼 Ama bir an önce toparlayıp çıkmasını istiyorum 😔