Kzlar ben yurt dışında yaşıyorum norml de 4. Ayda folik asitim bitti bir daha yaxmadı doktor sonra 7. Ayın içinde tekrar yazdı ve iki adete çıkardı sayıyı günlük malsf de sebeb söylemedi yada ben anlamadom eşim de bişey demedi falan dedi ama neden yazmıştır ki aranızda sağlıkçılar blir belki yardımcı olurmusınuz ..