Arkadaslar merhaba lutfen bilen beni aydinlatsin bugun tam olarak 22 haftalik gebeyim 4 hafta once tahlilimde enfeksiyon vardi doktorum antibiotik verdi kullandim bugun enfeksion yok dedi fakat eritrosit idrarkan kan bildigim.kadariyla ve degeri 12 protein kismindada eser yaziyor bu tehlikelimi korkmalimiyim?devlet hastanesindeki doktorum tuzu sekeri kesmemi simdilik bi sknti olmadigini soyledi yarin ozel de doktora atacagim sonucu ama icimde korku var bebegimi etkilermi idrarda kan neden olur.lutfen bilen yardimci olabilirmi?😐