Hav12316 geçmiş olsun öncelikle.. 25.haftamda covid olmuştum. 10 gün kas, eklem ağrıları öksürük olmuştu. Hastalığı atlatalı neredeyse 1 aydan fazla oldu ama tat hala eskisi gibi kuvvetli değil… Günde 4 kere yani 6 saatte bir parol içmek zorunda kaldım. Sıcağa yakın 3 lt su içtim. Yaklaşık 1buçuk litresini limon zencefil elma kabuklu içtim. Midemde bulansa sürekli yedim. Çünkü yiyebilmek çok önemli. Güç toplamanız lazım. Ihlamur için çokça.. birde ben hee gece 2, 3 kere sırılsıklam terleyip üstümü değiştirdim. 11.gün hiçbirşeyim kalmamıştı bir anda geçti. Doktorunuz c vitamini, çinko, d vitamini versin çok etkili bu hastalık için. Bende kullandım. Korkmayın hastalıktan, geçecektir