Symnurr Meraba kızlar 35+3 haftalık hamileyim akıntımda kan gördüm karnimda da yürürken acı hissediyorum böyle olan var mı doğum başlangıcı olabilir mi yardımcı olurmusunuz
llFatma Symnurr Kan geliyorsa zaten her ihtimale karşı gitmen gerek. İçin rahatlatmanın tek çözümü muayene olman.
rmseren Symnurr evet olabilir ama nişan gelir gelmez doğum olacak diye bir şey de yok,kimin ertesi gün kiminin sonraki hafta bile oluyormuş. ama yine de doktorunuza bir söyleseniz iyi olur,muhtemelen yarın kontrole çağırıp açıklığınıza bakacaktır
Lina06 39t2 benim 1 cm acikligim varmis yatis verdi doktor burdami cekersin agri evdemi dedi bende evde dedim geldim sancilarim vardi takip et dedi idrar yaparken biraz once idrarla birlikte kan gitti gordum 2 tane agrim arada oluyo acaba nisanmi o giden böyle uzundu ama pecete sildim yok
Symnurr Kızlar sabah erken saatte suyum geldi bebegim ters durduğu için sezeryan doğum yaptım erken doğum oldu dualarınızı eksik etmeyin🙏