ozgef Kızlar merhaba. 31+3 haftalık hamileyim . Bazen bebek hareket ettiğinde vajina kısmında iğne batar gibi ya da baskı hissediyorum böyle olan var mı normal mi acaba
nuysal87 ozgef bende bebek hareket ederken degılde karnımı bi sertlestırıyor o anda acayıp bi baskı hıssedıyorum
Dua35 ozgef merhaba 34+2 yiz 30 haftadan beri öyleyim ,özellikle yürürken hareket ettiğinde oluyor bende doktorum normal olduğunu söyledi
Minigimm0611 ozgef Bizde 31deyiz canım 29dan beri öyle hele ayaktayken falan daha beter oluyor sürekli tuvaletteyim dısarıya cıkmaya korkuyorum doktor normal demşti bana tabi sende yine sor doktoruna gittiginde