Mervenurayamac Oncelikle iyi geceler.bebek her oynadiginda zaten surekli sag tarafimda ve oynadigi zaman suan oynuyor mesela gobek deliginin orda boyle oynuyor kabariyor donmus olabilkrmi acaba 33 +4 OLDUK
Cigdem_kayagil Mervenurayamac benimde aynı şekilde genelde sol tarafımda oynuyo ama göbek deliğinin üzeri hep havada şişip şişip iniyo
BusraUras Mervenurayamac ben 32. Hafta kontrolüne gittiğimde sormuştum doktora göbek değilimde ve sol tarafımda çok hareket ediyor neleri orada diye. Ayakları demişti doktor. Ayakları denk geldiği için tekmeleride çok sert oluyor göbeğime.
Minigimm0611 Mervenurayamac en son nezaman gttiniz kontrole söyledimi dönmüş diye benim 28de dönmüştü şuan 31iz sizinde dönmüştr muhtemelen.
Mervenurayamac Ayaklari buyuk ihtimal kasıgımda galiba anlayamiyorumda:)boyle kabardimi gobek deliginin.orasi kabariyor kasigimdada bi oynaslar var ayaklari diye tahmin ediyorum.yada döndüyse elleride olabilir.dedim.bi soruyim.sizlerede
Mervenurayamac Ben her ayin basinda gidiyorum en son mayisin basinda gttim bide haziranin basinda gidicem yok soylememisti donmus diye
Minigimm0611 Mervenurayamac Benimde sizi ki gibi cünkü bide cok baskı oluyor asagıya hele ayaktayken acayip.