Sinemerdogan45 Arkadaşlar ovulasyon testi kullanıyorum bugün yumurtamadan sonraki 15 gün hamilelik testi yapmaya cesaret edemedim ama ovulasyon testinde 4 5 test tek çizgi en son ki şimdi bugün yaptığın çift sizde tekrar mi yumurtlama yoksa gebelik varmdiir
Myworld34 Sinemerdogan45 ben de bugün gebelik testi aldım yapmadım cesaret edemedim olsun diye ağladığım çocuğu şuan istemiyorum vicdan azabı çekiyorum bebeğime haksızlık olacak gibi hissediyorum
GulcanDongel Sinemerdogan45 anlıyorum sizi ama, böyle de ikilemde kalıyorsunuz, en azından test yapsanız olup olmadığı çıkar.
minipanda Sevenikikalp adete yakın benimde testler koyu çıkıyor cogu kişide adete yakın koyu oluyormuş bende ümit etmiştim ama malesef en iyis gebelik testi
Sevenikikalp minipanda adetim yakın değil ki benim koyu cıksın ayrıca yakın zamanda da yaptım hiç koyu cıkmadı beni
minipanda Sevenikikalp inşallah hamilesinizdir bende bu ay klomen kullandım çatlama iğnesi yaptırcam beklemek zor