Merhaba anneler ve anne adayları 28+3 ikizlere hamileyim karnımın üstü sürekli sertleşiyor ve ağrı oluyor acaba bebek mi diyorum ama hareket olmuyor. Hergün bir defa insülin vuruyorum. Bebeklerin hareketlerini önceki gibi hissetmiyorum. Gün içerisinde tekme felan geliyor fakat önceki gibi değil böyle şeyler yaşayan anneler var mı? 🌼