Sevinc-Berke Serapcinar Oğluma hamileyken bilmiyordum yapamadım şimdi 2nciye hamileyim bundan hepsinde kız diyor Bakalım hayırlısı daha cinsiyeti öğrenemedik henüz 9+4 günlüğüz ve bende çok merak ediyorum hakkımızda hangisi hayırlı olacaksa o olsun canım 🤲🥰❤️
Serapcinar Sevinc-Berke amin cnm bende merak ediyorum önce sağlıkla gelsin inş ama bir oğlum var kızım olsun hep istemişimdir takdir Allahım tabiki de merak işte tutmayan var mı acaba bende erkek görünüyor
[silindi] Serapcinar tabi ki tutmayan çoook var. Tabi tutan da çok var . Ama zaten tutma ihtimali %50 olan bi tahmin olduğu için pek güvenmem şahsen