Asyapolat80 Arkadaşlar sanırım bu ay da olmadı. Çok yıprandım 10 ay oldu daha önce de doktora gittim klomen kullandım 2 ay ama sonrasında doktorum hiç ilgilenmedi. Gaziantep te gittiğiniz ilgili memnun kaldığınız bir doktor var mı?
24derya_11 Asyapolat80 bekir çelik var annemin kuzeni bizim burda çocuğu olmayan çoğu oraya gitti ve hepsinin oldu hemen hemen
Emineklccc Asyapolat80 kesinlikle Özel Kemal Bayındır hastanesi doktor adı da kemal bayındır tavsiye ederim 1 yıl boyunca uğraştık olmadı o doktora gittim oldu çok şükür Allahın izniyle tabi. muayene sigortalı 95 sigortasız 140
Saraselo63 Asyapolat80 Kemal bayındır canım yengem 8 sene gitmediği doktor kalmamıştı en son oraya gitti Kemal bey bu ay git ikinci ay hamile gelirsin demişti yengem gittiğinde gerçekten hamileydi şimdi onun sayesinde 3 yeğenim var ve ondan öncesinde bütün doktorlar yengeme sen asla doğuramazsın demişlerdi
ozlmkrkzl Yaşam hastanesinde Ramiz Dursun var gerçekten harika bı doktor kesinlikle tavsiye ediyorum öncelikle rabbim sonra onun sayesinde ilk tedavisiyle gebelik elde ettik
Saraselo63 Asyapolat80 rica ederim canım ne demek inşallah tez zamanda bir yavrun olur hayırlısıyla 😊
Happykariner Asyapolat80 deva hastanesi cevdet öksüzler e gidiyorum çok memnunum adam konuşunca bile kafamdaki tüm olumsuzluklar gidiyor