S-erap 28+4 günlüğüz bebek hareket ettikçe göğüs kafesinde agrı oluyor . Normal mi , böyle bi sorunu yaşayan var mı arkadaşlar
kucuktosbik27 S-erap normal canım midene kadar çıktı bebişin ya ayakları ya başı baskı yapıyodur kaburgalar batar nefes almada güçlük olur yemek yemede azalma olur bunlar normal şeyler nasıl oturacağını şaşırırsın pozisyonu değiştikçe rahatlicaksın inşallah ☺️