Arkadaşlar merhaba 32+3 haftalığım böyle hamileliğimin 20 haftalarından beri böyle ara sıra özellikle geceleri sırtımın sağ tarafından bi ağrı saplanıo tüm sırtımda geziyormuş gibi oluyo böyle bıcak saplanması gibi hamile olduktan sonra böyle bi ağrı yaşıyorum okadar kötü oluyor ki bazen ağlıyorum bile acıdan geçene kadar bu durumu yaşayan varmı acaba neden oluyor çok canımı acıtıyor benim 🥺🥺