Nuraybakay Bende 1 hafta önce yaptırdım mecbur kaldm hem parmakla hemde makinayla korkutmak istemem ama kimseyi berbat birşey mecbur kalmasam asla yaptırmazdım bagırmakdan hastaneyi inletdim aklım çıktı birdaha asla yani şuan 36. Haftamdayım kendi tercihimle sezeryan doğum istediğim için asla düşünmüyorum hayatımda gördüğüm yaşadığım en zor ve en çıldırtıcı şey çatı muanesi ve onu yaptılar birgün boyunca sancım oldu nts de sancım çıktı hastanede yatdm evime çıktım geldim sancım felan kalmadı yani sitres çok fazla etkiliyor sancıyı 😊😊