Ecemmmmmmmmm Merhaba, ben üçüzlerim için süt sağma makinesi alacağım fakat markalar ile ilgili bilgim yok uygun olup güzel olan kullandığınız önerebileceginiz makine var mı?
duranneslihan0110 Ecemmmmmmmmm merhaba ben A101 in kiwi markası süt sağma makinası aldım çok memnunum fiyatı da çok uygun
Ygmr15 Ecemmmmmmmmm ben az önce jokerden aldım tesadüfen indirimde olduğunu farkettim lansinoh elektrikli göğüs pompasi aldım
PIRIL Ecemmmmmmmmm fiyatı uygun değil ama üçüzleriniz de varsa philips avent elektrikli ya da medela önerim
minnoshan Ecemmmmmmmmm kiwi trendyolda falan da satılıyor A101de daha uygun tabi ama her zaman gelmiyor gelse de kalmıyor ben trendyoldan aldım ama daha kullanmadım bebeğim doğmadı
duranneslihan0110 Ecemmmmmmmmm ben Ürünün geleceğini duydum almaya gittiğimde kalmamıştı almışlardı A101 in kendi sitelerinden sipariş verdim sütlü zaten göğsüm benim 27.haftadan berli denediğimde sütümü bile sağmıştı çekim kuvvetine bakmıştım ama diğer markalardan farkı yok bence herşeyi harika ben çok memnunum
duranneslihan0110 minnoshan iyi yapmışsınız boşa diğer markalara bürsürü para vermemişsiniz ben çok memnun kaldım bayıldım yanii
minnoshan duranneslihan0110 memnum oldum ya böyle dediğinize tereddüt ediyordum çünkü eğer sütüm olursa mecbur sağmak durumunda kalcam doğumdan bi kaç ay sonra işe dönmem gerek