Öncelikle selam kizlar ,uygulamada yeniyim bugün ilk günüm çözmeye çalışıyorum. O yuzden eksiklerim olursa mazur görün.
Sizlere bir sorum var . Bilen başına gelen etrafında olan varsa yorum yaparsa sevinirim.
Oglum da hemihipertrofi şüphesi var. Muayne için çorumdan ankaraya geldik. Yarın hastaneye gidiyoruz . Hastalık nedir ne değildir internetten tam olarak anlamış değilim okumakta pek istemedim kanser falan ıvır zıvır yazıyor . Okuyup inanıp kötüyü çağırmak istemedim .
Var mı bilgisi olan ?
Teşekkürler şimdiden 🍒🍒