PapatyaAnne_ Anneler sizlerde de oluyor mu oldu mu 37+3 teyiz yürürken çok zor yürüyorum, otururken kalkarken çok ağrıyor sebebi ne olabilir sizce yardımcı olur musunuz 🤷🏻♀️😔
Serifedebiyat PapatyaAnne_ 35+3 vajinamda aşırı batma hissi var. Sanki biri jiletle kesiyor gibi. Zor yürüyorum. Belim ağrıyor. İç bacak kısmım ağrıyor
HavvaFer PapatyaAnne_ merhaba eğer bebek baş aşağı dönmüşse baskı yapıyordur aynı şeyleri yaşıyorum 37+4 olduk iğne batar gibi de batıyor
HavvaFer Serifedebiyat ben de öyleyim birde her harekette neredeyse kasılıyor bebek o da acıtıyor ama ne yapalım çok şükür kavuşmaya az kaldı🤗