ozlmkrkzl 29 haftalık olduk ama ara ara son iki gündür sol kasığa giren iğne batması gibi ağrı var anlık girip gidiyor böyle bişey yaşayan var mı bu haftalarda
BusraUras ozlmkrkzl iğne gibi batan sancılar doğum sancısı olmuyormuş. 28.haftadan sonra bende de başladı. Doktorum normal dedi batan sancılarımın olmasına. Doğum sancısı adet sancısı gibi oluyormuş. Belli bir yeri olmuyormuş.
elifnurrrr ozlmkrkzl bende 33+6 oldum sağ kasıpım da var anlık bişey giriyor çıkıyor kasığıma saniyeler sürüyor gelip gitmesi ne olduğunu çözemedim bazen arka arka oluyor bazen uzun zaman geçiyor aralarından
Sessizsenfoni 34+3 teyim. Bugün başladı bende de.Aynı zamanda adet sancısı gibi ağrılar da başladı. Erken doğum belirtisi değildir inşallah.
BusraUras Sessizsenfoni adet sancısı doğum sancısı oluyormuş doktorum demişti bana. Doktorunuzla görüşmenizde fayda var. Nts nize falan baksınlar.
Lawyerkadin Sessizsenfoni ben de 37 oldum şükür agrı sancı uykusuzluk ne varsa arttı. çile gibi dogumdan korkan ben bir an once o doguma girsem diyorum inan ki.
suscarparimm ozlmkrkzl Uzanınca geçiyorsa çok sık girmiyorsa ağrı yalancı sancıdır braxton hicks kasılmaları deniliyor araştırabilirsiniz belirtilerini 😌